Dla mnie Lost : Zabugieni był to najlepszy serial jaki obejrzałem . Oczywiście pierwsze 3 serie były dużo lepiej zrobione niż kolejne, co nie zmienia faktu, że obejrzałem całość Nic chyba już tego nie przebiję Prison break również na poziomie, obejrzałem 2 serie ale to nie to samo co Lost. House'a od czasu do czasu można obejrzeć Detektywa Monka puszczali (puszczają ?) na Tvn i nawet nawet można było się pośmiać
_________________ Trance to nie tylko muzyka. To styl życia, inne zmysłowe spojrzenie na świat, miłość do głębokiego brzmienia wzbudzającego emocje. Słuchając go możesz skakać albo płakać, poczuć przypływ energii lub też wzruszenie i fale wspomnień.
Zaczęła się czwarta seria Czas Honoru. Naprawde dobry, wojenny serial. Ciesze się, że zrobili kolejną serię. Może osoba Huberta Urbańskiego troszke nie pasuje do tego filmu ale i tak duży plus. Drugi odcinek wgniótł w fotel. Oprócz tego trzeba teraz czekać na siódmy sezon Supernatural, trzeci The Vampire Diaries, czwarty Fringe i nowe seriale takie jak Alcatraz i Once Upon a Time
Pamiętniki wampirów są ekstra ;D też czekam na trzeci sezon hehe poza tym ..... obecnie South Park nie bawi już tak jak kiedyś ale pokukać pokukam ;D
_________________ No.1 of 2008 Ferry Corsten - Twice in a blue moon
No.1 of 2009 Gaia Tuvan
No.1 of 2010 Ronny K vs Ziki - From Somewhere
No.1 of 2011 Avernus - Sirya ( Mike Foyle Rmx )
No. 1 of 2012 Faruk Sabanci - Elveda
Pierwszy serial w moim życiu jaki pamiętam to był amerykański serial Zawód Policjant miałem wtedy 4 lata ,po każdy odcinku rysowałem tą ciężarówką policyjną co była w tym serialu
A z czasów współczesnych to oglądałem:
Odwróceni taki serial o mafii pruszkowskiej i wołomińskiej
Prison Break - Skazany na śmierć wszystkie części obejrzałem od deski do deski
_________________ Two Dj's - One Music - One Life - W&W
Alf
Allo Allo
Ally McBeal
Arabella
Beverly Hills 90210
Bill Cosby Show
Boston Public
Buffy Postrach Wamiprów
Buła i spóła
Camera Cafe
Cudowne lata
Dr House
Flash Forward
Gliniarz i Prokurator
Gotowe na wszystko
Jezioro marzeń
Kasia i Tomek
Nikita
Mash
Mac Gyver
Miasteczko Twin Peaks
Melrose Place
Miodowe Lata
Millenium
Moda na Sukces
Niania
Ostry Dyżur
Pełna chata
Pokolenia
Przepis na życie
Przyjaciele
Przystanek Alaska
Santa Barbara
Siedem życzeń
Skins
Świat wg Bundych
Świat wg Kiepskich
V-Przybysze (2009)
Z Archiwum X
Złotopolscy
Zbuntowany Anioł
_________________ "TRANCE TO NIE MUZYKA TO STYL ŻYCIA... INNE ZMYSŁOWE SPOJRZENIE NA ŚWIAT..."
Mimo wielu miesięcy obrony przed tym serialem wredny brat postanowił mi dać na DVD wszystkie odcinki Gry o tron i ........ dziękuję mu za to z całego serca łauuu od paru lat się w tak nic mocno nie wciągnąłem w 2 dni poszły wszystkie odcinki po prostu EKSTRAAAAA Czekam na 2 sezon z wywieszony jęzorem
_________________ No.1 of 2008 Ferry Corsten - Twice in a blue moon
No.1 of 2009 Gaia Tuvan
No.1 of 2010 Ronny K vs Ziki - From Somewhere
No.1 of 2011 Avernus - Sirya ( Mike Foyle Rmx )
No. 1 of 2012 Faruk Sabanci - Elveda
Jako, że zaczął się kolejny sezon serialowy w USA jestem ciekaw jakie seriale kontynuujecie lub rozpoczęliście:)
U mnie to wygląda tak:
- Fringe (piąty, ostatni sezon)
- Supernatural (ósmy sezon)
- The Walking Dead (trzeci sezon. no już niedługo premiera)
- The Vampire Diaries (sezon czwarty)
- Revolution (pierwszy sezon)
- Czas Honoru ( piąty sezon)
- Touch (niestety premiera drugiego sezonu przesunięta na styczeń)
- Once Upon A Time (drugi sezon)
- Grimm (drugi sezon)
Czekam na 3 sezon The Walking Dead Nie jestem osobą która ogląda seriale, ale TWD cholernie mi się podoba (przynajmniej do 2 sezonu bo z 3 nie wiadomo jeszcze jak będzie )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach