POLISH FANS FORUM, ARMIN VAN BUUREN, A STATE OF TRANCE, ASOT Strona Główna
  "Music is essential for my life" - Armin van Buuren      ArminVanBuuren.org      FAQ      Szukaj      Użytkownicy      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kosiek
2012-06-03, 20:05
Armin Only Imagine Los Angeles (31.12.2008)
Autor Wiadomość
StachoMacho 



Wiek: 29
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 115
Pozytywów:
Otrzymał/a: 12
Wystawił/a: 9
Skąd: Gliwice

Status: Offline

Wizyt: 630
Łączny czas wizyt:
Godzin: 65,6
Wysłany: 2009-01-04, 16:10   

ha, no ale mimo wszystko w asot 381 nam tak nasłodził że może mu się najbardziej u nas podobało :D

"Trance is definitely alive in Poland" 8)
_________________
szukam pozytywnych wartości
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
Sylwia 



Wiek: 35
Dołączyła: 07 Sie 2008
Posty: 537
Pozytywów:
Otrzymał/a: 78
Wystawił/a: 23
Skąd: Kraków

Status: Offline

Wizyt: 1816
Łączny czas wizyt:
Godzin: 245,4
Wysłany: 2009-01-04, 20:56   

Ja i tak mam przeczucie że Armin zawita w Polsce w tym roku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
"Ludzie nie dlatego przestają się bawić, że się starzeją, lecz starzeją się, bo się przestają bawić."
Mark Twain.
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
wiisixtythreePL 



Wiek: 28
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 472
Pozytywów:
Otrzymał/a: 7
Wystawił/a: 18
Skąd: zabrac kase?

Status: Offline

Wizyt: 2764
Łączny czas wizyt:
Godzin: 281,6
Wysłany: 2009-01-04, 21:22   

wiec wlasnie, wychwalal i wychwalal - 57.35 minuta 8) po 381 morda mi sie usmiecha podwojnie jak slucham ASOTu :D :>


juz sobie wyobrazam co by sie dzialo z biletami jak nagle Armin oglosza, ze chocby gdziekolwiek w Europie robi jeszcze jedno AO :!:

ma ktos foty z LA? :)
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
Justine 



Dołączyła: 29 Kwi 2008
Posty: 434
Pozytywów:
Otrzymał/a: 8
Wystawił/a: 13
Skąd: Toruń

Status: Offline

Wizyt: 4444
Łączny czas wizyt:
Godzin: 296,7
Wysłany: 2009-01-04, 21:48   

Mam dla Was coś fajnego, zapewne ktoś już to widział :)








Ostatnio zmieniony przez Justine 2009-01-04, 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
Sylwia 



Wiek: 35
Dołączyła: 07 Sie 2008
Posty: 537
Pozytywów:
Otrzymał/a: 78
Wystawił/a: 23
Skąd: Kraków

Status: Offline

Wizyt: 1816
Łączny czas wizyt:
Godzin: 245,4
Wysłany: 2009-01-04, 22:25   

U nas i tak było lepiej :D 8)
_________________
"Ludzie nie dlatego przestają się bawić, że się starzeją, lecz starzeją się, bo się przestają bawić."
Mark Twain.
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
Suchy15 



Wiek: 27
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 166
Pozytywów:
Otrzymał/a: 5
Wystawił/a: 32
Skąd: Poznań (KKS)

Status: Offline

Wizyt: 4519
Łączny czas wizyt:
Godzin: 189,7
Wysłany: 2009-01-04, 22:40   

Obyście mieli dobre Przeczucia z tym Arminem w Polsce bo nie będe krył ze to jest jedno z moich Marzeń jeszcze raz go usłyszeć :> :> :> :> :>
_________________

Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
Trancefied 



Wiek: 36
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 1816
Pozytywów:
Otrzymał/a: 209
Wystawił/a: 172
Skąd: Katowice

Status: Offline

Wizyt: 3976
Łączny czas wizyt:
Godzin: 976,4
Ostrzeżeń:
 7/3/6
Wysłany: 2009-01-05, 06:43   

te tancerki umywaja sie te z ILNY :mrgreen: hehe tam to byly KOBIETY :D
_________________

One World Under Trance Domination
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
Jackob Rocksonn 



Wiek: 29
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1795
Pozytywów:
Otrzymał/a: 136
Wystawił/a: 123
Skąd: Solec Kujawski

Status: Offline

Wizyt: 3824
Łączny czas wizyt:
Godzin: 1787
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-05, 15:59   

czizas:)ja chce znowu AO w Polsce:)
_________________
<script language="javascript" src="http://www.ftb.pl/js/bramka_dj.asp?id=2621&typ=1"></script>
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
Justine 



Dołączyła: 29 Kwi 2008
Posty: 434
Pozytywów:
Otrzymał/a: 8
Wystawił/a: 13
Skąd: Toruń

Status: Offline

Wizyt: 4444
Łączny czas wizyt:
Godzin: 296,7
Wysłany: 2009-01-05, 16:18   

A oto jeden z moich ulubionych utworów Armina.

PS. Zwróćcie uwagę na to, kto jest aniołem :>


Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
Marek88 



Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 327
Pozytywów:
Otrzymał/a: 40
Wystawił/a: 13
Skąd: Ruda Śląska

Status: Offline

Wizyt: 1061
Łączny czas wizyt:
Godzin: 131,4
Wysłany: 2009-01-05, 17:40   

Jakie to romantyczne :D

Justine napisał/a:
A oto jeden z moich ulubionych utworów Armina.


też uwielbiam ten kawałek ;)
_________________

Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
Usagi 



Dołączyła: 03 Gru 2008
Posty: 2229
Pozytywów:
Otrzymał/a: 87
Wystawił/a: 99
Skąd: S-ki

Status: Offline

Wizyt: 4988
Łączny czas wizyt:
Godzin: 1275,7
Wysłany: 2009-01-05, 18:21   

Justine napisał/a:

PS. Zwróćcie uwagę na to, kto jest aniołem :>


Erika oczywiście ;)
_________________
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
StachoMacho 



Wiek: 29
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 115
Pozytywów:
Otrzymał/a: 12
Wystawił/a: 9
Skąd: Gliwice

Status: Offline

Wizyt: 630
Łączny czas wizyt:
Godzin: 65,6
Wysłany: 2009-01-05, 18:21   

ha, też chciałbym takiego aniołka :D

ps. też uwielbiam ten kawałek ;)
_________________
szukam pozytywnych wartości
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
ellesxy 



Dołączyła: 19 Lip 2008
Posty: 103
Pozytywów:
Otrzymał/a: 37
Wystawił/a: 8
Skąd: Rzeszów

Status: Offline

Wizyt: 512
Łączny czas wizyt:
Godzin: 189,8
Wysłany: 2009-01-05, 20:33   

Usagi_Angel napisał/a:
Justine napisał/a:

PS. Zwróćcie uwagę na to, kto jest aniołem :>


Erika oczywiście ;)


Żadna tam Erika! :x Oczywiście, że to ja! Justine może potwierdzić ;P

A tak poważnie w Polsce było o niebo lepiej! Bliżej Armina!!!
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
Trance_man 



Wiek: 33
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 135
Pozytywów:
Otrzymał/a: 11
Wystawił/a: 2
Skąd: Jaworzno

Status: Offline

Wizyt: 2761
Łączny czas wizyt:
Godzin: 177,6
Wysłany: 2009-01-05, 21:09   

Jej... jak słyszę i widzę to po raz kolejny ( w praktycznie identycznej scenerii) to mam łzy w oczach... tak jak wtedy... AO Poznań PL '08.
_________________
In Trance We Trust
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
wiisixtythreePL 



Wiek: 28
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 472
Pozytywów:
Otrzymał/a: 7
Wystawił/a: 18
Skąd: zabrac kase?

Status: Offline

Wizyt: 2764
Łączny czas wizyt:
Godzin: 281,6
Wysłany: 2009-01-05, 21:18   

haha...marzyc kazdemu wolno :P w nastepnej edycji ja bede latal nad publicznoscia :P

im wieksza hala tym dalej od armina. Arena jest mala, wiec bylismy blisko :D

Jennnifffffffffffffer ale sie odpie*dolila :D ahhhhhh

Countdown...ahhhh...cudowna sprawa :cry:
Wystaw pozytywa autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Template modified by Martino

Forum.ArminVanBuuren.org. Treści zamieszczone na forum oparte są na licencji Creative Commons.